Szkolenie z samochodów hybrydowych i elektrycznych
4 dni
50% teoria
50% praktyka
6 000 zł
Płatność przelewem na konto
W celu uzyskania dostępu do szkolenia wypełnij formularz zgłoszeniowy.
Po więcej informacji dotyczących organizacji szkolenia, prosimy o kontakt drogą mailową: hybrydyelektryki@gmail.com
Plan szkolenia:
Dzień 1
Część teoretyczna
System prawny w Polsce – o co tu chodzi ? podstawy
Odpowiedzialność pracodawcy w zakresie eksploatacji urządzeń (stacje ładowania) instalacji elektroenergetycznych i innych urządzeń technicznych, w których występuje ryzyko porażenia prądem – pojazdy elektryczne
Nowe zasady Bezpieczeństwa i Higieny Pracy przy instalacjach i urządzeniach elektroenergetycznych
Kodeks Pracy – jakie są implikacje zastrzeżeń i wymagań stawianych pracodawcy – przykłady praktyki sądowej
Podstawowa wiedz z zakresu elektrotechniki dla nieelektryków, np: Napięcia elektryczne: zrozumienie koncepcji różnych potencjałów. Prąd elektryczny: Zrozumienie przepływu ładunku elektrycznego. Prąd stały i zmienny: Różnice między nimi oraz ich zastosowania.
Dzień 2
Część praktyczna
Rodzaje i budowa stacji ładowania – podstawy
Wprowadzenie do instalacji i urządzeń HV – w elektromobilności – „Systemy wysokiego napięcia
Podstawy budowy baterii trakcyjnej
Narzędzia i metody pomiarowe
Pierwsza pomoc w przypadku porażenia prądem – ćwiczenia
Egzamin kwalifikacyjny przeprowadzony przez prowadzącego, który jest jednocześnie przewodniczącym komisji kwalifikacyjnej przy warszawskim oddziale SEP
Dzień 3
Koncepcja pojazdów hybrydowych
Przykładowe rozwiązania
Układ sterowania
Silnik/ generator elektryczny
Inwerter
Układ chłodzenia
Testowanie systemu HV
Omówienie systemów hybrydowych: szeregowy, równoległy i szerogowo- równoległy.
Bateria trakcyjna – budowa i zarządzanie energią.
System sterowania układu HV (wysokiego napięcia).
Dzień 4
Rozbudowana część praktyczna
Przeprowadzenie procedury wyłączania układu wysokiego napięcia wraz z pomiarami potwierdzającymi.
Kierowane poszukiwanie błędów w układzie HV (wysokiego napięcia).
Pomiar izolacji przewodów HV.
Pomiar i diagnoza najważniejszych elementów hybrydowego układu wysokiego napięcia takich jak silniki elektryczne, inwerter oraz bateria trakcyjna.
Interpretacja błędów oraz wartości rzeczywistych możliwych do odczytania przez różne testery diagnostyczne. Podanie wartości prawidłowych i ich zakresów.
Testy oraz ocena żywotności baterii trakcyjnej wraz ze sprawdzeniem napięcia na poszczególnych celach
Wykorzystujemy pliki Cookies.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, wykorzystujemy pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności. Klikając AKCEPTUJĘ, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez HYBRYDYELEKTRYKI Maria Piotrowska, Twoich danych zbieranych w Internecie, takich jak identyfikatory plików cookie. Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.AkceptujęNie wyrażam zgodyPolityka prywatności